eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotelefon w naprawie-odebrany niesprawny - długie [crosspost] › Re: telefon w naprawie-odebrany niesprawny - długie [crosspost]
  • Data: 2012-01-10 13:13:42
    Temat: Re: telefon w naprawie-odebrany niesprawny - długie [crosspost]
    Od: McRella <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-10 12:48, McRella pisze:
    > Oddałem telefon do serwisu w celu wymiany obudowy, telefon dość
    > specyficzny - Blackberry 9500 Storm, zdając sobie sprawę że taką
    > operację należy powierzyć specjalistom. Telefon zakupiony na Allegro,
    > sprawny, komentarz pozytywny, obudowa też z Allegro (oryginalna).
    > Oddałem telefon w 100% sprawny, na paragonie przyjmujący nie zastrzegł
    > że stwierdził jakieś usterki. Wczoraj podczas odbioru stwierdziłem, że
    > nie działają 3 przyciski. Pani wydająca aparat stwierdziła, że serwisant
    > przed naprawą ujawnił nie działające owe 3 klawisze i że oni nie biorą
> [...]
    Jeszcze jedno - nie zgodziłem się na odbiór telefonu w takim stanie i
    aparat wraca do serwisanta celem sprawdzenia i ewentualnej naprawy. Co
    kosztach takiej naprawy i kto ma za to zapłacić? Nie chciałbym otwierać
    nowego wątku.
    Jak się komuś chce odpisać, albo miał podobny przypadek to proszę o
    wypowiedź na temat.
    dziękuję