  • Data: 2008-03-06 21:01:22
    Temat: Re: telefon służbowy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fqp3u9$gdv$1@atlantis.news.neostrada.pl Feromon
    <f...@o...pl> pisze:

    > Czy pracodawca w firmie państwowej może zmusić pracownika do "posiadania"
    > telefonu służbowego komórkowego?
    A co za różnica w państwowej czy prywatnej?
    I co to w ogóle za nonsens - pracodawca zmuszający do czegoś pracownika?
    Zawiera się umowę o treści zgodnej z prawem i akceptowanej przez obie
    strony.
    Jest to zgodne oświadczenie woli.
    Nie zgadzasz się - nie zawierasz jej. Zawarłeś - dotrzymuj.
    Co to w ogóle ma znaczyć "pracodawca może zmusić"?
    Nic nie może, niech spada na drzewo.

    > Czy otrzymany już telefon komórkowy można wyłączać poza godzinami pracy?
    Można, ale po co?
    Wyłącz tylko dzwonki coby nie denerwowały i odłóż gdzieś w kąt.
    Albo niech się rozładuje, czy co?
    Przecież chyba nie musisz mieć go zawsze i wszędzie przy sobie i jeszcze
    odbierać.

    > Czy to mam mieć postać umowy użytkowania czy jakiś inny wzór?
    Telefon to tylko środek łączności. Kwestia jest inna - czy ty się na tę
    łączność w podanej formie godzisz (oświadczając to poprzez podpisanie
    odpowiedniej umowy, przyjęcie regulaminu itp.).

    --
    Jotte