  • Data: 2007-06-23 09:34:08
    Temat: Re: tele-wyndykacja :)
    Od: "rezist.com" <r...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    > Byc moze pracuje w takiej windykacji,

    podejrzewam ze jeszcze sie nie rozstawal z TPSA :>

    mnie najpierw scigali przez Intrium na kwote 650 zlotych,
    pozniej sie okazalo ze sprawe sami wycofali (po tym jak zareagowalem
    w biurze jeszcze na Nowogrodzkiej).

    > telepies wykpil sie swoja blekitna linia czyli dziewczynkami od bicia
    > piany ze niby reklamacje przyjeli rozpatrza i tak w kolko macieju.

    na to tez maja okreslony czas. z takiego powodu rozstalem sie pol roku
    temu ze Sferia, wystawili mi nawet faktury korygujace za 7 miesiecy
    wstecz i jakos wszystko udalo sie zalatwic bez ponoszenia ukrytych
    kosztow i wydumanych rzekomo nieoplaconych faktur.

    > kradna nadal i co na to panowie prawnicy ?

    a to juz temat na *.pregierz :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com