  • Data: 2007-06-28 10:39:21
    Temat: Re: tele-wyndykacja :)
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojtek pisze:

    > Mam podobna sprawe i od 2 lat nie moge sie doprosic,
    > aby EOS przyslal mi list polecony z klarownym wyjasnieniem
    > i wezwaniem do zaplaty.

    ULTIMO wysyła polecone co oczywiście niczego nie zmienia w kwestii
    przedawnienia :) Znajoma została przez sk* z windykacji wykierowana
    prosto na załamanie nerwowe. Moje tłumaczenia, że to ściema, że
    straszenie "ludźmi z miasta, którzy wykupują długi" to tylko taki manewr
    retoryczny nie pomagały. Od paru miesięcy jest spokój bo znajomej
    zabrałem SIM'a (teraz ja odbieram od nich telefony) i znajoma przynosi
    mi nieotwarte polecone z ULTIMO. Ja mam kupę zabawy a ona spokój bo jest
    na bieżąco (po przeczytaniu mówię jej, że nic nowego nie wymyślili).
    Najciekawsze, że problem dotyczy PRZEDAWNIONEGO kredytu bankowego na
    kwotę już teraz prawie 20 tys. zł.

    > Od 2 lat domagam sie, aby sprawe skierowali do sadu
    > i jakos do tej pory nie potrafia tego zrobic. :)

    Ja im o tym wspominam przy okazji każdej rozmowy :)

    > Dzwonia zwykle raz na miesiac (i swoimi przyglupimi
    > uwagami probuja wymusic na mnie zwrot nienaleznego dlugu),
    > raz na miesiac dostaje
    > makulature z grozbami i... nic. :)

    No to ULTIMO dzwoni średnio raz na dwa tygodnie. Mają zacięcie śledcze.
    W jednej z rozmów udało się z windykatorki wymusić, że uważają mnie za
    byłego męża dłużniczki (zaciągnął bez jej wiedzy kredyt).

    > A od takich spraw jest sąd i ew. komornik. A nie idioci
    > z IQ ponizej 20.

    Z ostatnich rewelacji dowiedziałem się, że sprawa poszła do sądu i że
    będzie rozpatrzona w trybie niejawnym. W przedostatniej mówili, że już
    wystawili BTE. Niestety nie nagrywam tych głupot bo pewnie wiele osób by
    sobie chętnie posłuchało ale nie mam odpowiedniego telefonu.