  • Data: 2007-02-25 19:28:25
    Temat: Re: tekst w interneci a prawo
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Masz prawo...

    > [..]
    >
    > Nie jestem prawnikiem ale moim zdaniem:
    > - ujawniasz rzeczy ktorych nie powinienes:
    >        - liczbe klientow
    >        - strukture firmy

    nie podaje liczby klientów, w przybliżeniu każdy jest w stanie sam sobie
    policzyc (wystarczy znac teren jaki firma obsługuje, policzcyc ilosc userów na
    jednym budynku i pomnożyć razy ilośc budynków)
    Czy tajemnicą jest ile osób firma zatrudnia? nie sądze...
    chce mieć pewność

    >        - klienta firmy guzik obchodzi czy firma zatrudnia 3 czy 245 osob tak
    > dlugo jak usluga ktora otrzymuje nie budzi zastrzezen.
    >        - przypisujesz sobie same zaslugi

    to nie ja ale użytkownicy mi je przypisują
    ja zapieprzałem na to, kiedy szef unikał odpowiedzialnośc znikając w niebyt
    podczas najważniejszych prac decydujących o funcjonowaniu (czasem istnieniu)
    firmy. więc pozwól że zasługi nadal zatrzymam dla siebie

    >        - naduzywasz inwektyw wobec wlasciciela

    pytanie jest: czy są karalne?

    > - nie wiem czemu ten list ma sluzyc

    potrzebuje świadków mających potwierdzić moją prace w weekendy, to ma ich im
    pomóc decyzji w walce o słuszną sprawę, czyli świadczenia w sądzie

    > - problemy personalne wewnatrz firmy to jej sprawa

    No nie do końca, jest to sprawa PIP także i każdego kto będzie chciał
    potwierdzić czy zgłosić naruszanie prawa pracowników w tym zakładzie pracy

    > Reasumujac, IMHO list Twoj nic nie wnosi, nic dzieki niemu nie zyskasz a
    > mozesz miec przez niego sporo klopotow.

    Nie ja zacząłem kopać dołki, a beczelności i chamstwa nie zniese.
    chyba nie czytałeś tego dokładnie