  • Data: 2022-02-11 22:33:37
    Temat: Re: szury w życiu codziennym
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Więc się wykazujesz niekonsekwencją. Sam się szczepisz ale na grupie
    > pyskujesz ilekroć ktoś prostuje szura.

    Dlaczego? A to nie można być już uczciwym zwolennikiem szczepień? No
    chuja dają jeśli chodzi o ograniczenie transmisji, pomijalnie mało jeśli
    chodzi o zapobieganie zachorowaniom (przynajmniej w dwóch dawkach) a
    wszystko wskazuje, że boostery musiałbyś brać co trzy miechy, żeby
    zapewniały ochronę na poziomie 50%. Jak dla mnie dalej warto, bo
    korzyści (choć w sumie pomijalne dla zdrowego 40 latka albo mniej)
    przewyższają ryzyko (jeszcze bardziej pomijalne). Jestem tylko rpzeciw
    naciąganiu faktów i szykanowania obywateli za nieprzyjęcie _dobrowolnej_
    szczepionki. Ok - może ktoś się zna lepiej, może po prostu trzeba
    oszukiwać społeczeństwo bo to zbyt skomplikowane żeby zrozumieli i
    działa jedynie ordynarne kłamst^H^H^H propaganda. No to niech ktoś
    weźmie na klatę i wpiszę na covid la listę chorób zakaźnych a
    szczepionkę na listę szczepień obowiązkowych. A jeśli jest dobrowolna to
    chuj mi i tobie czy grzęda wziął czy nie. Zwłaszcza że na ilość
    zachorowań i transmisję nie ma realnego wpływu, więc w sumie jego problem.

    > A jeśli cię źle rozumiem, to
    > postaraj się pisać jaśniej.

    Wyjaśniełem wyżesz - jestem zwolennikiem, ale nie lubię jak się z kogoś
    albo ze mnie robi na siłę szura, bo zawuważył że dwudawkowa szczepionka
    po pół roku nie działa. I zaczyna się:

    nie była dwudawkowa - serio?
    Szczepionki nigdy nie zapobiegały zachorowaniom - serio?

    itd. Po prostu zachowajmy rzetelność i dopóki jest dobrowolna to i
    dobrowolność - miej pretensję do niezawisłego ministra że nie jest
    obowiązkowa a nie do niszczepa, że korzysta ze swojego prawa do
    nieszczepienia się.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.