  • Data: 2022-02-11 23:21:09
    Temat: Re: szury w życiu codziennym
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No dobrze, zajrzałem. Tam pisze np. tak:
    >
    > "Vaccine effectiveness
    > Several studies of vaccine effectiveness have been conducted in the UK
    > which indicate that 2
    > doses of vaccine are between 65 and 95% effective at preventing
    > symptomatic disease with
    > COVID-19 with the Delta variant,

    Delta jest już przeszłością. Od nowego roku mamy omikona.

    > Nijak ma się to do twoich 10%.

    Table 2, rząd "symptomatic disease", kolumna "dose 2 over 6 mounths"
    wynik "0-10%". Więc jednak...

    Na rysunkach figure 1b masz ładnie rozrysowane. Tylko zachowaj fason i
    bierz te szare kółeczka bo delta to już przeszłość (i dobrze - omicron
    jest łagodnieszy, tylko szczepionka na niego nie robi). Jakbyś chciał
    zachować50% odporność to strzał co 3 miechy. Ja chyba zacznę się
    poważnie zastanawiać jak mnie ktoś będzie próbował namówić na kolejnego
    strzała w lecie.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.