    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: szukam aktu prawnego
    Date: Sat, 23 Oct 2004 23:48:24 +0200

    On Sat, 23 Oct 2004, Przemek R. wrote:

    >+ Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 9 grudnia 1999 r. w sprawie
    >+ amortyzacji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
    >+ Status aktu prawnego:
    >+
    >+ nieobowiązujący
    >+
    >+ odpowiednik tego co powyzej ale obowiazujacy tekst jednolity. na
    >+ isip.sejm.gov.pl to najnowszy jaki znalazlem.
    >+ (i proze nie odsylac do stron w ktorych nalezy abonament wykupic:-)

    O ile dobrze zrozumiałem pytanie to TREŚĆ o którą pytasz aktualnie
    obowiązują dwa różne (zależnie od podmiotu) aktu prawne:
    - ustawa o podatku dochodowym osób fizycznych
    - ustawa o podatku dochodowym osób prawnych
    Trochę (tak 99,5% ;)) tresci jest identyczna (przykładowa różnica:
    w UoPDoOP nie ma regulacji dla wspólności małżeńskiej ;>).

    pozdrowienia, Gotfryd