  • Data: 2004-06-12 19:53:11
    Temat: Re: szkolenia w niedziel
    Od: i...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Re : Zapewne o tym nie wiesz, ale w wielu zawodach pracownicy "szkolą się"
    > nie tylko w tzw. dni wolne od pracy, ale także na własny koszt. I dotyczy to
    > nie sprzątaczek, czy kucharek, ale inżynierów, lekarzy, farmaceutów,
    > nauczycieli, informatyków.

    Zapewne zdziwisz się drogi Andrzeju, ale wiem o tym.

    Wolno Ci uważać za paranoję ponoszenie przez
    > pracodawcę kosztu podnoszenia Twoich kwalifikacji. Ale nie oczekuj, że Twój
    > pracodawca podzieli Twoje zdanie. Dawno skończyły się czasy, że niedouczony,
    > chroniony przez tzw. związki zawodowe pracownik był świętą krową.

    i po co ten sarkazm?

    Nie chcesz
    > się uczyć - Twoja sprawa.

    A gdzie napisałam, że nie chcę się uczyć?! Pytałam o szkolenie w dniu wolnym
    od pracy.

    Ale nie zdziw się, że pewnego dnia okaże się, że
    > jesteś pracodawcy nieprzydatna. Na zasiłku i po utracie prawa do niego
    > będziesz miała dużo  tak upragnionych dni wolnych.
    > AR
    Dodaj jeszcze ulubiony komentarz pana i władcy "pracodawcy": zawsze możesz iść
    pracować do supermarketu:)) Andrzeju! Oczekiwałam konkretnej odpowiedzi na
    konkretnie zadane pytanie, a nie wywód osoby, która na to pytanie po prostu
    nie potrafi mi odpowiedzieć w sposób JASNY, KRÓTKI I RZECZOWY bez
    osobistych "wycieczek".