  • Data: 2003-05-02 20:29:46
    Temat: Re: szkody podczas remontu - kto odpowiedzialny?
    Od: "Wiewióra" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "John Doe" <j...@d...com> napisał w wiadomości
    news:b8phr0$nk1$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

    > "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net> wrote in message
    03.jasien.net...

    > (....)
    >
    > a jezeli wynajmuję taksówke i taksówkarz przejedzie komuś pieska - to
    > odpowiadam ja czy taksówkarz, ktory mnie wiózł?
    > Tomasz

    Mogę się mylić, ale PZU ściąga regres z ciebie a ty możesz pozwać do sądu
    firmę, którą wynająłeś, o zwrot kosztów odszkodowania.
    Ja do tej pory miałam kilka takich sytuacji ale po uregulowaniu należności w
    PZU nie musiałam oddawać spraw do sądu bo wykonawcy bez szemrania oddawali
    pieniądze lub regulował to ich ubezpieczyciel /OC/