    Date: Thu, 22 Oct 2015 14:28:56 +0200
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sześciolatek w szkole - wyjaśnienie

    W dniu 22.10.2015 o 14:25, RadoslawF pisze:

    > A spotkałeś szkołę gdzie uczniowie nie mieli by przerwy równocześnie
    > tylko cyklicznie żeby nie stratować kogoś na schodach czy korytarzu ?

    Jak rozumiem Maćkowi chodzi o to, że jeżeli zostaną tylko wypuszczeni i
    nikt nie będzie próbował nad tym żywiołem panować.

    Jeżeli ktoś zorganizuje imprezę masową na której dojdzie do
    zatratowania, to winny organizator imprezy. Jeżeli zamiast tłumu
    dorosłych mamy tłum dzieci, dlaczego odpowiedzialność organizatora
    imprezy edukacyjnej miałaby być mniejsza?

    p. m.