eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoszerzenie treści faszystowskich, nawołujących do przemocy i nietolerancji... › Re: szerzenie treści faszystowskich, nawołujących do przemocy i nietolerancji...
  • Data: 2006-06-25 12:53:02
    Temat: Re: szerzenie treści faszystowskich, nawołujących do przemocy i nietolerancji...
    Od: alias <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Atlantis wrote:

    > Wybacz, ale jeśli tak sądzisz to jesteś idiotą. Lepszego słowa znaleść
    > nie mogę. Tylko idiota może przypisywać łatkę całej narodowości od razu.

    Ale nie zauwazasz opinni o opiniach innych a przypisywaniem. Gdzie
    doczytales sie przypisywania.

    Przypisywanie jest oczywiscie idiotyzmem. Tylko tyle.

    > W ten sam sposób ja stwierdzam, ze będąc Polakiem jesteś alkoholikiem,
    > który kradnie w zachodnich sklepach i notorycznie katuje żonę.
    > Każdemu wolno wydawać negatywną opinię o konkretnej jednostce, lub
    > grupie jednostek z którymi miał do czynienia. Duża część z tej całej MWP
    > w życiu żyda na oczy nie widziała...

    I to najbardziej interesujace. W kraju gdzie prawie wogole nie ma Zydow
    kwitnie antysemityzm.

    > Nie do końca... Około XIII-XV -

    W tamtych czsach zyciem spolecznym kierowaly glownie uklady rodzinne
    feudalow. Typowy Europejczyk rodzil sie i umieral w tej samej parafii
    katolickiej.

    > ale co to zmienia, idea narodu to
    > kolejna wydumana ideologia mająca na celu zachęcenie masy chłopów do
    > zabijania się nawzajem w interesie swojego pana feudalnego.

    nic nie zmienia. Jest to twor czesto sztuczny. Przyklad Irak.

    zgadza sie.