eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoszerzenie treści faszystowskich, nawołujących do przemocy i nietolerancji...Re: szerzenie treści faszystowskich, nawołujących do przemocy i nietolerancji...
  • Data: 2006-06-24 18:16:02
    Temat: Re: szerzenie treści faszystowskich, nawołujących do przemocy i nietolerancji...
    Od: Sweeden <m...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Sęk w tym, że właśnie debilom z (wszech)Polski się (za pieniądze)
    > podporządkowują (dostarczają im usługi).

    Bo w panstwie prawa trudno zrozumiec ze wolnosc wypowiedzi dotyczy
    wszystkich bez wyjatku, a nie plitycznie poprawnhych wg obecnie
    obowiazujacej opcji politycznej.

    Za ocenzurowanie, czyli bezprawne zerwanie umowy, subskrybent moglby
    domagac sie wysokiej nawiazki.

    > Twoje problemy ze wzrokiem (i rozumem) są tylko i wyłącznie twoim
    > problemem.
    >
    > Autor strony publicznie znieważa grupę ludności z powodu przynależności
    > narodowej/etnicznej/wyznaniowem oraz nawołuje do nienawiści z tego powodu.

    To ty tak uwazasz. Radio z ryjem nadaje takie teksty codziennie i nikt
    nie odwazy sie nawet zapytac Ojca Dyrektora o zdefraudowane akcje stoczni.

    Kazdy ma prawo miec opinie o jakiejkolwiek narodowosci. Dotyczy to
    rowniez opinii negatywnej.

    > Teraz tylko (wszech)gnojkiem powinien zająć się jakiś kompetentny
    > prokurator.

    A dlaczego nie Ojcem Dyrektorem za TO SAMO?