eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoświadome wprowadzenie w błąd i wykorzystanie nieznajomości prawa w celu uzyskania korzyści › Re: świadome wprowadzenie w błąd i wykorzystanie nieznajomości prawa w celu uzyskania korzyści
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: świadome wprowadzenie w błąd i wykorzystanie nieznajomości prawa w
    celu uzyskania korzyści
    Date: Fri, 22 Jun 2007 10:38:02 +0200

    On Thu, 21 Jun 2007, szerszen wrote:

    > co do faktu zameldowania, to tego dokladnie ci nie powiem, nie wiem czy
    > potrzebuje jakis swistek, czy wystarczy jej tylko swiadek ze ona ten lokal
    > zamieszkuje

    O ile dobrze zrozumiałem postępowanie urzedów (ale oglądałem ze dwa
    lata temu), to urzednicy chcą "zgody właściciela" albo oświadczenia że
    właściciel takiej zgody odmówił (pewnie sobie sami go wezwą "w celu
    wyjaśnienia" :)).
    IMVHO - lepiej zawczasu sprowokować takie postępowanie (w którym
    wynajmujący będzie musiał zająć stanowisko).
    Osobna sprawa to samo istnienie w prawie braku swobody umów, ale
    to jednak nie na temat :)

    pzdr, Gotfryd