eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoświadome wprowadzenie w błąd i wykorzystanie nieznajomości prawa w celu uzyskania korzyści › Re: świadome wprowadzenie w błąd i wykorzystanie nieznajomości prawa w celu uzyskania korzyści
    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: świadome wprowadzenie w błąd i wykorzystanie nieznajomości prawa w
    celu uzyskania korzyści
    Date: Thu, 21 Jun 2007 15:24:50 +0200

    Użytkownik "Marcin Wójcik" <w...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:f5dsej$nnt$1@inews.gazeta.pl...

    > No ale jeżeli on jest pełnomocnikiem właścicieli posesji?
    > Czy ona nie musi mieć jakiegoś pisemka od niego żeby sie przemeldować?

    zrozum, meldunek nie daje ci prawa do lokalu, meldnek jest tylko
    informacja, gdzie akutalnie stale przebywasz/mieszkasz i tyle, takze to ze
    on ja wymeldowal niczego w tej kwestii nie zmienia, jesli bedzie ja chcial
    usunac z tamtego mieszkania, to tylko sadownie moze to zrobic

    co do faktu zameldowania, to tego dokladnie ci nie powiem, nie wiem czy
    potrzebuje jakis swistek, czy wystarczy jej tylko swiadek ze ona ten lokal
    zamieszkuje