  • Data: 2004-03-22 08:08:12
    Temat: Re: świadome nieudzielenie pomocy
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    LaPassione wrote:

    > Trzeba sie najpierw znalezc w takiej sytuacji, a potem pisac o
    > psychologach, telefonach czy innych madrych rzeczach. Owszem, trzeba
    > sie udac. Ta osoba udala sie do kogos, kogo uwazala na najblizszego
    > przyjaciela.

    To że ktoś mnie uważa za swojego najlepszego przyjaciela prawnie do
    niczego mnie nie zobowiązuje...
    Oczywiście, można tu mówić o jakiejś moralności, etyce itp. Z tym że to
    nie przełożenia na odpowiedzialność karną.
    Naciągasz tak, że nikt rozsądnie myślący na to nie nabierze.
    Jeśli było tak jak piszesz, to jedyne co można stwierdzić, to że osoba
    nie okazała się być godną miana przyjaciela.
    A to karalne nie jest.
    Sorry, no bonus.
    Próby samobójcze, o których się uprzedza, ZAWSZE ma ją na celu
    zwrócenie na siebie uwagi. Perfidna metoda. Szantaż to najczęściej
    dobre określenie.
    Pozdro
    Massai