  • Data: 2007-06-29 17:40:49
    Temat: Re: świadek usiłowania zabójstwa
    Od: "magda" <y...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sowiecki Agent" napisał w wiadomości
    . Zmralo dziecko
    > (pozniej sie okazalo ze nie mialo to zwiazku ze zdjeciami) i wystapila
    > matka ktora mowila ze bedzie sie domagala odszkodowania od pielegniarek
    > za sesje by sprawieldiwosci stalo sie zadosc.

    Szczerze mówiąc wcale jej się nie dziwię. Z jakiej niby racji robiły sobie
    zdjęcia z czyimiś (jeszcze bezwolnymi)dziećmi, nie mogącymi nawet zgłosić
    sprzeciwu, bez zapytania o zgodę ich rodziców. W dodatku wyjmowały dzieci z
    inkubatorów, co moim zdaniem jest porównywalne z odłączeniem kogoś np. od
    respiratora. Śmierć dzieci więc dodatkowo zaogniła sytuację. Wcale się nie
    dziwię że szukali sprawiedliwości... Swoją drogą ciekawa jestem jak to się
    skończyło...
    pzdr
    Magda