  • Data: 2003-01-14 20:33:46
    Temat: Re: sumowanie punktow za wykroczenia drogowe ???
    Od: A...@w...net.pl (Artur Golański) szukaj wiadomości tego autora

    "blad" <b...@W...pl> napisał:

    >Skutek - można natychmiast przekroczyć 21 punktów i stracić prawko :((
    Od 1 stycznia mozna przekroczyc nie tylko 21, ale i 24.
    Strata uprawnien w przypadku 21 nie natychmiast, ale w krotkim czasie.
    W przypadku 24 dopiero po oblanym egzaminie kontrolnym.

    >Czy sumowanie mandatów złotowych też będzie stosowane
    ZTCW tu nie bylo zmiany.

    > nie mogę znaleźć potwierdzenia takich zmian,
    Zmiana w sprawie punktow nastapila 20 grudnia, opublikowana 30 grudnia
    i weszla 1 stycznia :-)

    Artur Golański