  • Data: 2003-10-21 21:10:40
    Temat: Re: sugerowana cena produktu - pytanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 21 Oct 2003, NoMAD wrote:
    [...]
    >+ > >+ KC co prawda reguluje tzw ceny maksymalne - ale w teorii.
    >+ >
    >+ > Aplikujesz "syndrom trawniczka" ? :)
    >+
    >+ A co to takiego? Nie bardzo rozumiem..

    Już zeznaję :)
    Sposób myślenia zaobserwowany przeze mnie pierwszy raz na
    grupie .samochody (i tak mi został w pamięci).
    Działa tak: "w KD zapisano że KD reguluje zasady ruchu
    na drogach publicznych. Trawnik drogą publiczną nie jest,
    więc za parkowanie na trawniku nie można mnie ukarać
    mandatem"
    :)
    W rozumowaniu brakuje: "w oparciu o KD" :)
    Tak jakby z tytułu kilkudziesięciu innych aktów prawnych
    mandat nie przysługiwał :)

    Tak więc sugestia "KC określa ceny maksymalne, ale ten
    przypadek nie zachodzi" nijak NIE świadczy że dane
    ceny MOGĄ być podnoszone :)
    Nie mogą, bo w przypadku o którym mowa stanowi o tym:
    "Ustawa z dnia 8 stycznia 1993 r. o podatku od towarów
    i usług oraz o podatku akcyzowym" z późniejszymi
    zmianami oraz akty wykonawcze do tejże ustawy i jej
    zmian !

    >+ pozdrowienia

    Wzajem ! - Gotfryd