  • Data: 2021-07-10 08:55:07
    Temat: Re: strzelał do dzika
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oni siedzieli w samochodzie. Ile było metrów do celu? MZ nie tak łatwo siedząc
    > w samochodzie da się stwierdzić skąd konkretnie te głosy dobiegają, a czy
    > lecieć w chuja czy nie, to nie zmienia faktu, że nie musiało się coś stać.

    Ale zaistniały przesłanki żeby z bardzo dużym prawdopodobieństwem
    sądzić, że właśnie tak się stało. Skoro jesteś zobowiązany prawnie
    udzielić pomocy to masz jej udzielić jeśli zachodzą okoliczności
    wskazujące na to, że ktoś jej potrzebuje. Lecąc w chuja nigdy nie masz
    pewności - na przykład widzisz wypadek a potem mówisz "eee pewnie film
    kręcą" - i udowodnij, że to nie jest niemożliwe:P

    > No ale jakby się nic nie stało to też by krzyczano, żeby nie strzelać. Wątpisz
    > w taką możliwość?

    Nie. Co więcej jakby go trafił skuteczniej to w ogóle by nie krzyczał:P
    Mniejsza o to co krzyczał - przesłanką jest to, że strzelał do dzika a
    dzik zaczął krzyczeć ludzkim głosem. W skrócie -
    _strzelano_do_człowieka_ _to_jest_przesłanka_.

    --
    Shrek