  • Data: 2021-07-12 11:53:39
    Temat: Re: strzelał do dzika
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1jr1w7utewapp.1sigtj518up0t$.dlg@40tude
    .net...
    Dnia Sat, 10 Jul 2021 03:01:28 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    >Na pewno myśliwi mają jakieś kolorowe magazyny z modą łowiecką, ale
    >po
    >prawdzie ich nie czytam. Szybkie googlanie pozwala ujrzeć oblicze
    >kapelana
    >lasów państwowych (jest taki!) wzbogacone o koloratkę:
    >https://carnivores.eu/upload/drapiezniki-kapelanlp-
    duchniewicz-674x440.jpg

    zdjecie jest, ale bez fuzji.

    Raczej ten tekst bedzie wlasciwy
    https://www.newsweek.pl/polska/tomasz-duszkiewicz-ka
    pelan-mysliwy-i-ulubieniec-szyszki/0bbskvt

    Ale ... co to za moda, aby kazda instytucja miala swojego kapelana.

    Ja rozumiem ze wojsko ma, ja rozumiem, ze w policji moze sie przydac.
    Ja rozumiem, ze po szpitalu chodzi ... tylko kto mu placi?

    Ale w LP - coz on tam robi? Albo w KAS ... uczy etyki urzednikow
    skarbowych, czy rozgrzesza ich z postepowania ...

    A tak swoja droga - jak ksiadz swieci nowa droge, most, budynek
    panstwowy czy samorzadowy, wodociag ... to kto "ofiare składa" ?

    J.