    From: tengawa agawa <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: strażnik wyjmuje ulotki na parkingu hipermarketu
    Date: Sat, 10 Oct 2009 09:38:54 -0700 (PDT)

    On 10 Paź, 18:13, "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl> wrote:
    > Użytkownik "tengawa agawa" <k...@g...com> napisał

    > Nie ma to nic do tego, czy jest publiczny czy nie. Sklep też jest publiczny,
    > a mogą zakazać palić tytoń. Problem w egzekwowaniu zakazu roznoszenia
    > ulotek, ale regulamin może być i będzie on całkiem legalny, jeśli to ich
    > teren. Ulotkarza czy palacza ukarać nie może ochroniarz, ale już próbować
    > wyprosić z terengu gdzie są takie zakazy to już tak.

    pytanie tylko skąd ulotkarz ma wiedziec że jest jakis regulamin?
    przy okazji, nie jestem ulotkarzem :) ale wkurzyło mnie jak wracam ze
    sklepu i widzę że gościu idzie i hurtem wyciaga ulotki, w tym z mojego
    samochodu.
    są dwie kwestie, ulotkarza i własciciela samochodu,
    co do ulokarza byc może ochrona ma prawo go wyprosić, jesli go
    poinformuje o regulaminie a ten nadal bedzie ulotki roznosił, chociaz
    nie bardzo widze to od strony przymusu fizycznego..., poza tym nawet
    jak zostanie wyproszony to za chwile chyba ma prawo wejśc na parking
    gdy chce przez niego przejść (dodam bardzo duzy parking i słuzy
    ludziom jako "przejście" )
    A wyciaganie z czyjegos samochodu ulotki to moim zdaniem kradzież
    przedmiotu o drobnej wartości, byłem bliski zadzownienia na Policję :)
    z zamiarem zgłoszenia wykroczenia, cekawy jestem jaki byłby finał gdym
    zadzwonił :)