  • Data: 2009-10-10 20:30:17
    Temat: Re: strażnik wyjmuje ulotki na parkingu hipermarketu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr [trzykoty] pisze:
    > Ludziom nie dogodzi... Strażnik chciał dbać o to, abys nie dostawał "spamu".

    Sęk w tym, że nie jemu o tym decydować. I co to za zwyczaje - obmacywać
    cudze samochody? A jakby uszkodził wycieraczkę, hmm?

> [...]
    > miejskiej etc) to mamy:
    >
    > Art. 63a.KW § 1. Kto umieszcza w miejscu publicznym do tego nie
    > przeznaczonym ogłoszenie, plakat, afisz, apel, ulotkę, napis lub rysunek
    > albo wystawia je na widok publiczny w innym miejscu bez zgody zarządzającego
    > tym miejscem, podlega karze, ograniczenia wolności albo grzywny.
    > § 2. W razie popełnienia wykroczenia można orzec przepadek przedmiotów
    > stanowiących przedmiot wykroczenia oraz nawiązkę w wysokości do 1.500
    > złotych lub obowiązek przywrócenia do stanu poprzedniego.

    O, i to jest właściwe podejście - wezwać policję, a w ostateczności
    (jeśli sprawca wykroczenia nie chce ujawnić swojej tożsamości) dokonać
    zatrzymania obywatelskiego i przekazać policji.

    Ale jeśli właściciel samochodu nie będzie miał pretensji o reklamy, to
    sprawa upadnie, bo nie będzie szkodliwości społecznej.