  • Data: 2006-09-28 10:39:05
    Temat: Re: sprzedaż samochodu używanego - rękojmia
    Od: "Tomasz Gasecki" <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | Sprzedałem samochód używany , który wg mnie był sprawny, przebadany przez
    | kupjącego w ASO.
    | Nastepnego dnia nowy właściciel zadzwonił do mnie że zepsuło mu sie cos z
    | hamulcami. Przy czym w dniu podpisywania umowy, na jedzie testowej nie
    było
    | żadnych problemów, zresztą ja tez takich nie miałem wcześniej.
    |
    | Teraz pan ma do mnie pretensje i żąda bym naprawił tą część na mój koszt,
    | albo straszy mnie sądem.
    | Czy działa w takim wypadku rękojmia i czy musze to robić.
    |
    | Nie sprzedałem bubla, po prostu wystąpiła awaria i tyle.

> [...]

    Dzwoniłem do dwóch sądów konsumenckich
    w jednym powiedziano mi że pan sie może odwolać przez okno, zwłaszcza jeżeli
    zdobęde dokumenty badania z serwisu.
    w drugim, że kupujący może występowac do mnie z tytułu rekojmi przez rok
    czasu.
    w ten sposób kazdy uzywany samochód musiałby być naprawiany na koszt
    poprzedniego właściciela.

    To jakiś absurd.

    Tomek