  • Data: 2002-12-30 08:21:36
    Temat: Re: sprzedaż programu -uaktualnienie
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Witek Prytek" <w...@e...pl> napisał w
    > Je?li
    robiłe? ten program w ramach godzin pracy wówczas (o ile nie było
    nie, sprzedałem im jako własny (Dz. Gosp. ) program. O ograniczeniach
    związanych z wykonywaniem pracy w ramach stosunku pracy wiedziałem.

    > umowy, a jak piszesz nie było) wła?cicielem programu (nie praw autorskich)
    > jest firma. Dotyczy to jednak proramu nie Ciebie. Więc jak , skoro
    sprzedałem jako "program" z22% VAT a nie "licencję" ?

    > Ľródłowy będziesz im musiał oddać, ale z pewno?ci? nie masz obowi?zku za
    w tej sytuacji to chyba tylko moja dobra wola ?

    > darmo robic przy nim cokolwiek - nawet je?li miałoby to być poprawianie
    > błędów w programie.
    > Nie twoje małpy, nie twój cyrk.
    i o to chodzi !!!

    > Ustal cenę za jak? byłby? skłonny to zrobić, i przemnóz j? przez dwa.
    Zrobic i tak muszę (bo ten programik nie chodzi tylko nich), ale
    niekoniecznie dla nich. Mają swojego informatyka (protegowany dyrektora),
    niech robi (np modyfikuje źródła).
    > Zgodz? się to zrobisz, nie to nie.
    Dzięki!!!
    > Ale przedtem spisz umowę z baaaardzo dokładnym zakresem prac.
    O właśnie- nauczka na przyszłość. Zresztą kiedyś już tak w drugiej firmie
    zrobiłem, ale to był poważny program i musiałem wszystko ściśle określić. Te
    "płace" były bardzo prostą aplikacją więc nie myślałem o żadnej umowie.
    Marek