  • Data: 2003-01-02 19:53:46
    Temat: Re: sprzedaż programu -uaktualnienie
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Horodyski" <h...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    > opłaca
    > >
    > Tu nie chodzi o VAT - licencje sa obiete VATem chyba od marca 2002 roku.
    Mea culpa - nie wiedziałem, a właściwie chyba się "zakręciłem" i zapomniałem
    co kiedyś czytałem...

    > Niezaleznie od VAT'u, chodzi mi o interpretacje zapisu w ustawie o podatku
    > doch. od osob fizycznych. Ustawa jest tak pokrecona, ze to co i kogo
    To niestety już norma.
    > obowiazuje to bedzie wiedzial tylko pracownik urzedu skarbowego.
    Albo wiedział, albo myślał, że wie. Ale na szczęście jak do tej pory miałem
    tylko dobre doświadczenia w kontaktach US przy 2 (jak na razie- odpukać) od
    10 lat kontrolach.

    Dzięki za oświecenie :-)
    Marek