eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosprzedaż konsumencka › Re: sprzedaż konsumencka
  • Date: Sun, 25 Oct 2009 18:11:14 +0100
    From: Przemek <n...@g...com>
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.6 (Windows/20050716)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprzedaż konsumencka
    References: <4ae34a72$1@news.home.net.pl> <hbvkqg$cph$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <hbvkqg$cph$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 127.0.0.1
    Message-ID: <4ae486b4$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1256490676 127.0.0.1 (25 Oct 2009 18:11:16 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 20
    X-Authenticated-User: kmtm.pkt
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:612846
    [ ukryj nagłówki ]

    Liwiusz napisał(a):
    > Przemek pisze:
    >
    >> Witam,
    >>
    >> nigdzie w ustawie z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach
    >> sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego nie
    >> wyczytałem w jakim czasie sprzedający uznając towar niezgodny z umową
    >> powinien go doprowadzić do stanu zgodnego z umową bądź wymienić na nowy?
    >
    >
    >
    > I prawidłowo, że nie wyczytałeś, bo ustawa nie definiuje takiego terminu.
    >
    Powiedz mi a czy faktycznie może to wyglądać tak, że firma może zwlekać
    i zwlekać i nie ma możliwości zobowiązać ją do jakiegoś terminu?

    --
    Pozdrawiam
    Przemek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1