  • Data: 2007-01-18 09:11:19
    Temat: Re: sprzedaż domu z kredytem
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy istanieje możliwość sprzedaży domu, który jest obciążony kredytem
    > hipotecznym? i jakie sa procedury postępowania w związku z tym?

    Idziesz do notariusza z odpisem księgi wieczystej i sporządzasz w formie
    aktu notarialnego umowę sprzedaży, o ile nabywca jest zainteresowany kupnem
    nieruchomości obciążonej hipoteką.

    Często się robi tak, że zapłata następuje częściowo do rąk sprzedającego, a
    częściowo do banku, tytułem spłaty kredytu, skutkiem czego sprzedający ma
    pieniądze i kredyt z głowy, kupujący ma nieobciążoną nieruchomość, a bank
    spłacony kredyt - i wszyscy się cieszą. Wtedy, jeśli się wcześniej umówisz z
    bankiem, można tym samym aktem załatwić wykreślenie hipoteki.

    Marcin.

    --
    www.radca.krakow.pl