  • 1. Data: 2007-01-18 09:03:13
    Temat: sprzedaż domu z kredytem
    Od: "andziasle" <a...@w...pl>

    Dzien dobry.
    Czy istanieje możliwość sprzedaży domu, który jest obciążony kredytem
    hipotecznym? i jakie sa procedury postępowania w związku z tym?
    pozdrawiam
    Anna

  • 2. Data: 2007-01-18 09:11:19
    Temat: Re: sprzedaż domu z kredytem
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    > Czy istanieje możliwość sprzedaży domu, który jest obciążony kredytem
    > hipotecznym? i jakie sa procedury postępowania w związku z tym?

    Idziesz do notariusza z odpisem księgi wieczystej i sporządzasz w formie
    aktu notarialnego umowę sprzedaży, o ile nabywca jest zainteresowany kupnem
    nieruchomości obciążonej hipoteką.

    Często się robi tak, że zapłata następuje częściowo do rąk sprzedającego, a
    częściowo do banku, tytułem spłaty kredytu, skutkiem czego sprzedający ma
    pieniądze i kredyt z głowy, kupujący ma nieobciążoną nieruchomość, a bank
    spłacony kredyt - i wszyscy się cieszą. Wtedy, jeśli się wcześniej umówisz z
    bankiem, można tym samym aktem załatwić wykreślenie hipoteki.

    Marcin.

    --
    www.radca.krakow.pl

  • 3. Data: 2007-01-18 09:13:54
    Od: "Mazi" <p...@t...pl>

> [...]
    > Czy istanieje możliwość sprzedaży domu, który jest obciążony kredytem
    > hipotecznym? i jakie sa procedury postępowania w związku z tym?
    Oczywiscie - ja tak robilem w zeszlym roku.
    Podpisujesz umowe u notariusza w taki sposob, ze kupujacy placi Ci pieniodze
    do dnia xxx a Ty jestes zobowiazana splacic swoj kredyt z tych pieniedzy do
    dnia yyy.
    To wszystko - u mnie odbylo sie gladko i bez jakichkolwiek problemow.

    Mazi

  • 4. Data: 2007-01-18 09:14:10
    Od: "andziasle" <a...@w...pl>

    > Idziesz do notariusza z odpisem księgi wieczystej (...............)
    Badzo Ci dziękuje za błyskawiczną odpowiedz....