    Date: Tue, 12 Nov 2013 18:50:15 +0100
    From: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: spoldzielnia mieszkaniowa

    W dniu 2013-11-12 18:28, Ziuk pisze:
    > Witam!
    > proszę o pomoc- zebrałem podpisy lokatorów (spółdzielnia mieszkaniowa)-
    > chcemy, żeby spółdzielnia wykonała nam remont. Spółdzielnia odpoweidziała,
    > że w zasadzie mamy rację, ale wicie rozumicie nie ma forsy, ale nasze
    > postulaty są słuszne i będą spełnione. Trochę się zdenerwowałem robieniem
    > sobie kpin z nas- napisałem więc wyraźnie, że chcemy aby okreslili termin i
    > sposób wykonania tego remontu, no a przede wszystkim- żeby nam napisali,
    > jakie są tzw odpisy remontowe- przypadające na nasz blok. Znów odpisali, że
> [...]

    Gdzieś się głupot nasłuchałeś.
    W SM rządzi niepodzielnie Zarząd Spółdzielni. Nie ma "odpisów na wasz
    blok". Wszystko idzie do wspólnego wora. Zarząd jest wybierany przez
    wszystkich członków spółdzielni. Jak już zarząd wybraliście, to możecie
    mu "skoczyć tam, gdzie pan może pana majstra w dupę pocałować" (C)
    kabaret Dudek.
    Co najwyżej możecie na kolejnym zebraniu wybrać inny zarząd, ale to
    oczywiście nie przejdzie, bo reszta spółdzielców nie podzieli Waszej
    opinii o pilności remontu akurat waszego budynku. Zarząd i etaty w SM,
    to synekury bardzo dobrze bronione.

    Rozważcie możliwość wyłączenia budynku ze Spółdzielni i utworzenia
    Wspólnoty. Nie znam procedury ani warunków.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.