    From: "hiki o!" <h...@a...pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo
    Subject: Re: smieciowe hahahaha
    Date: Sat, 08 Jun 2013 15:36:40 +0200
    <0...@b...poznan.pl>
    <51b1bec2$0$1463$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <51b2122c$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <kounpl$720$1@news.task.gda.pl> <0...@b...poznan.pl>

    On 08.06.2013 14:39, Budzik wrote:

    > ale również nie segregowały.

    Segregowali. Wsrod 100 mieszkancow np. jakiegos bloku czesc segregowala.

    Nie wydaje mi sie, ze uda sie "zmusic" wszystkich do segregowania. Wiec
    albo bedzie grozic kara za brak segregowania jak sie zadeklaruja, ze
    segreguja a 3 mieszkancow nie bedzie mimo deklaracji.

    Albo od razu beda wszyscy placic "niesegregowane" a co za tym idzie,
    czesc z tych co segregowala bedzie miec w dupie czarnej segregowanie.
    Zostana idealisci. A ci co mysla ekonomicznie stwierdza "skoro nie mam
    znizki za segregowanie, to niebede sie nadwyrezal".

    > Nie wywożenie wyjdzie jakoś przy okazji.
    > Najwazniejsza jest kwestia segregacj, prawda?

    Najwazniejsza w tym wszystkim jest kasa.

    zen.aspx