  • Data: 2013-06-08 18:09:29
    Temat: Re: smieciowe hahahaha
    Od: zgred <z...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-08 17:45, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail h...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > No to juz jest cos.
    > To teraz moze merytoryczne propozycje zmian?
    >
    > Ktos proponował darmowy wywóz posortowanych. Niestety nierealne i równiez
    > trudne w realizacji w blokach.

    Nie ma "darmowe". Jest finansowane przez gminę, czyli z podatków lokalnych.
    U mnie (spore miasto, wspólnota) funkcjonowało. Udało się wytłumaczyć
    mieszkańcom, że jeśli butelki, papier i plastik będą wynosić do dzwonów,
    to będziemy mniej płacić za śmieci (płacimy 6.50/mies/os).
    To był i kierunek słuszny i realizacja. Pod warunkiem, że dzwonów by
    przybywało, a nie ubywało. U nas też ubywało.

    A propos kierunku -
    Kobyliński kiedyś (za komuny) narysował (w "Polityce", na 1. stronie)
    taki rysunek:
    Pustynia, płaska. Skosem przecina ją droga. Na środku "kadru" i w osi
    drogi - palma. Droga małym łukiem omija palmę. U podnóża palmy - wbite w
    nią do połowy silnika auto i wylecianych dwóch gości. Jeden mówi do
    drugiego:
    - Ale kierunek był prawidłowy!

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.