  • Data: 2013-06-08 17:45:56
    Temat: Re: smieciowe hahahaha
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail h...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Segregowali. Wsrod 100 mieszkancow np. jakiegos bloku czesc segregowala.

    ile? 2-3 rodziny na 100?

    > Nie wydaje mi sie, ze uda sie "zmusic" wszystkich do segregowania. Wiec
    > albo bedzie grozic kara za brak segregowania jak sie zadeklaruja, ze
    > segreguja a 3 mieszkancow nie bedzie mimo deklaracji.

    Wszystko zalezy od tego procenta.
    Jezeli 10 na 100 nie bedzie, to juz bedzie fantastycznie.
    Jak nie bedzie segregowac połowe, to zrobi sie problem.

    > Albo od razu beda wszyscy placic "niesegregowane" a co za tym idzie,
    > czesc z tych co segregowala bedzie miec w dupie czarnej segregowanie.
    > Zostana idealisci. A ci co mysla ekonomicznie stwierdza "skoro nie mam
    > znizki za segregowanie, to niebede sie nadwyrezal".

    Trzbea być rzeczywiście bardzo górnolotnym idealista, aby segregowac
    smieci.
    Olej z silnika tez spuszczasz do kibla?

    > Najwazniejsza w tym wszystkim jest kasa.

    nie wydaje mi się. Chyba nie tym razem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle