  • Data: 2009-03-18 21:15:36
    Temat: Re: sluzebnosc - prosba o prade
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Mlody pisze:

    > Jestem po pierwszej rozmowie i w ich wydaniu polubownie to 10 000PLN z
    > mozlilwoscia niewielkiej negocjacji.

    Posrało ich????????????

    Gnoje mają psi obowiązek zapewnić dostęp do sprzedanej działki!

    [ciach]

    > a cos wiecej ?

    Niestety nie znam procedury, bo sam trafiłem na uczciwego właściciela.

    > to akurat sami zaproponowali " w pakiecie" ale za 10kPLN. Z przeprowadzonej
    > rozmowy wynika ze jestem trzeci bo w tamtym roku 2 sasiadow juz zaplacilo

    Krótko: stara k*.*wa! Inaczej nie można takiej określić.

    Może spróbuj z grubej rury: złóż zawiadomienie o oszustwie (sprzedali
    działkę fałszywie informują o jej parametrach), a teraz próbie
    wyłudzenia. Zwłaszcza, że w akcie notarialnym masz wpisane oświadczenie,
    że ma dostęp do drogi publicznej.

    Może to pomoże. No, chyba że na córeczce jej nie zależy ;->