  • Data: 2012-06-14 15:37:57
    Temat: Re: skręt w lewo poza skrzyzowaniem- wypadek - kto winien?
    Od: PJ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    //zobaczyłam go jakieś 700-800m przed sobą, droga wolna, mało ruchu,
    nic za mną ani z przeciwka nie jechało. gdy zbliżałam się, nie
    widziałam kierunkowskazów, nie widziałam swiateł hamowania. widziałam
    jadaca ciężarówke przy prawej krawedzi jezdni. jakieś 150-200 m od
    niej zjechałam na lewy pas ruchu, widocznośc na kilometr, wiec dalej
    jechałam lewym pasem

    ponawiam pytanie ... z jaka predkoscia jechala ciezarowka ? jesli
    faktycznie toczyla sie 20 km/h to przy takiej roznicy predkosci zdrowy
    rozsadek sugeruje zachowanie szczegolnej ostroznosci czyli trzeba po
    prostu zwolnic, ciezarowki nie jezdza ot tak sobie 20/90,

    ps ja widze to tak ze TIR-man szukal adresu na jakims zadupiu, zwolnil
    i sie rozgladal, kierunkowskazu nie wrzucal bo tych wjazdow moglo byc
    wiele, w koncu znalazl ten wlasciwy (wrzucil kierunek lub nie) i
    skrecil w tym momencie nadlecialas Ty i zawarliscie blizsza
    znajomosc ....150-200m przy 90 km/h przejezdzasz w 6-8s i tyle mial
    kierowca na reakcje, jesli natomiast jechalas szybciej, wyskoczylas
    zza niego, uksztaltowanie drogi, terenu czy cokolwiek utrudnilo mu
    widok do tylu to juz robi sie po prostu za malo ...sporo zalezy od
    zeznan kierowcy moze ma jakis rejestrator trasy/GPS na pokladzie idzie
    to zabezpieczyc dla sadu ?, rozwaz tylko ew. konsekwencje jesli zapis
    bedzie niekorzystny dla Ciebie ...

    P.