  • Data: 2012-06-17 20:41:58
    Temat: Re: skręt w lewo poza skrzyzowaniem- wypadek - kto winien?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.06.2012 20:33, Zbynek Ltd. pisze:

    > Kolega przed liskiem zaczął hamować. 9 miesięcy rehabilitacji.

    Hamować też trzeba umieć. Jak nie umiesz - jeździć wolniej aż osiągniesz
    prędkość, przy której hamowanie to nie problem.

    Oczywiście wiadomo - czasem coś wyskoczy z krzaków dosłownie pod koła.
    Raz byłem świadkiem sytuacji, kiedy dzieciak coś takiego zrobił
    (wybiegał z pomiędzy zaparkowanych samochodów). Gdyby matka go nie
    dogoniła i go za kaptur nie szarpnęła, kierujący samochodem nie miałby
    szans zahamować, mimo że jechał jakieś 30km/h.

    Wg. ciebie przed dziećmi też nie należy hamować?

    Notabene w tym przypadku kot był z daleka widoczny (wiedziałbyś, jeśli
    byś przeczytał uważniej) i nawet nie trzeba by jakoś drastycznie hamować.