  • Data: 2004-05-20 20:05:31
    Temat: Re: skradzione zdjecia w necie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "eReS" <s...@n...com> napisał w wiadomości
    news:me%qc.16831$k4.339327@news1.nokia.com...

    > moje byly - sam robilem
    > i dla mnie wlasnie najwiekszym problemem jest to ze ona ze Szkocji jest

    Ktoś mnie za to znienawidzi pewnie. No ale, co tam. Złóż tu w Polsce
    zawiadomienie o przestępstwie. Postępowanie z zagranicznym sprawcą, to
    rzecz strasznie skomplikowana i będzie ktoś klął. Ale możliwość taka jest.
    Najlepiej zawiadomienie złóż na piśmie w prokuraturze. Na dzienniku
    podawczym z potwierdzaniem na kopii.

    Dla swojego dobra nie próbuj dogadywać się ze sprawcą. Zanim machina
    sprawiedliwości ruszy, a w tak zawiłej sprawie podejrzewam bardzo, ale to
    bardzo zawiły start, to sprawczyni pousuwa wszystko z serwerów.