eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosklep - niezgodność ceny na półce i w kasie › Re: sklep - niezgodność ceny na półce i w kasie
  • Data: 2005-10-09 19:42:53
    Temat: Re: sklep - niezgodność ceny na półce i w kasie
    Od: Tomasz Bartłomiej Lam <t...@w...info.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Sendy napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Dwa razy zdarzyło mi się w hipermarkecie E.Leclerk'a że towar o
    > określonej cenie na półce, okazywał się w kasie znacznie droższy.
    > Tłumaczenie obsługi było, że ktoś z klientów coś przestawił, albo komuś
    > z obsługi coś sie pomyliło itd. Na moją sugestie, że powinni mi towar
    > sprzedać po cenie z półki skończył się tym, że kasjerka anulowała to co
    > miała nabite na kasie, towar wracał na półke a ja zostawałem z pustym
    > koszykiem, bez słowa przepraszam. Za pierwszym razem jakoś to zachowanie

    1. Prawo polskie mówi że musza Ci sprzedać towar za cenę z półki.
    2. Wygrasz zawsze jak bedzie wiecej niż 1-2 przedmioty ze złą ceną (bo
    wtedy faktycznie mozna zgonić na przekładke klienta)
    3. Ja ostatnio robię zdjęcie towaru z ceną na półce komórką (mimo że
    Geant zabrania fotografować na swoim terenie), idę do punktu olewania
    klienta-natręta i każę wołać kierownika. Jak już zawołają, to pokazuje
    Mu zdjecie tego co chcę kupić i mówię ze życzę sobie w tej cenie, jeśli
    nie to PIH będzie miał zajęcie (mówię wprost i spokojnie). ZAWSZE mam
    rabat w różnicy między ceną w systemie a tą z półki!


    TBL

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1