eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosklep - niezgodność ceny na półce i w kasie › Re: sklep - niezgodność ceny na półce i w kasie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Tomasz Bartłomiej Lam <t...@w...info.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sklep - niezgodność ceny na półce i w kasie
    Date: Sun, 09 Oct 2005 21:42:53 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 23
    Message-ID: <dibrs3$dnq$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <s...@d...dom.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.53.170.147
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1128886980 14074 80.53.170.147 (9 Oct 2005 19:43:00
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 9 Oct 2005 19:43:00 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.12) Gecko/20050923
    Thunderbird/1.0.7 Mnenhy/0.7.2.0
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <s...@d...dom.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:333612
    [ ukryj nagłówki ]

    Sendy napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Dwa razy zdarzyło mi się w hipermarkecie E.Leclerk'a że towar o
    > określonej cenie na półce, okazywał się w kasie znacznie droższy.
    > Tłumaczenie obsługi było, że ktoś z klientów coś przestawił, albo komuś
    > z obsługi coś sie pomyliło itd. Na moją sugestie, że powinni mi towar
    > sprzedać po cenie z półki skończył się tym, że kasjerka anulowała to co
    > miała nabite na kasie, towar wracał na półke a ja zostawałem z pustym
    > koszykiem, bez słowa przepraszam. Za pierwszym razem jakoś to zachowanie

    1. Prawo polskie mówi że musza Ci sprzedać towar za cenę z półki.
    2. Wygrasz zawsze jak bedzie wiecej niż 1-2 przedmioty ze złą ceną (bo
    wtedy faktycznie mozna zgonić na przekładke klienta)
    3. Ja ostatnio robię zdjęcie towaru z ceną na półce komórką (mimo że
    Geant zabrania fotografować na swoim terenie), idę do punktu olewania
    klienta-natręta i każę wołać kierownika. Jak już zawołają, to pokazuje
    Mu zdjecie tego co chcę kupić i mówię ze życzę sobie w tej cenie, jeśli
    nie to PIH będzie miał zajęcie (mówię wprost i spokojnie). ZAWSZE mam
    rabat w różnicy między ceną w systemie a tą z półki!


    TBL

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1