eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosklep - niezgodność ceny na półce i w kasie › Re: sklep - niezgodność ceny na półce i w kasie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.germany.com!news.m
    usoftware.de!texta.sil.at!newscore.univie.ac.at!newsfeed01.chello.at!newsfeed02
    .chello.at!news.chello.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <s...@d...dom.pl>
    <dibh44$nc$1@atlantis.news.tpi.pl> <4...@g...pl>
    <dibhq4$nc$4@atlantis.news.tpi.pl>
    Subject: Re: sklep - niezgodność ceny na półce i w kasie
    Date: Sun, 9 Oct 2005 19:03:22 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Message-ID: <bb169$43494d55$3eb34ca4$9170@news.chello.pl>
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    Organization: chello.pl
    Lines: 24
    NNTP-Posting-Host: 62.179.76.164 (62.179.76.164)
    NNTP-Posting-Date: Sun, 09 Oct 2005 19:03:17 +0200
    X-Trace: bb16943494d559b16e90109170
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:333546
    [ ukryj nagłówki ]

    > W sumie zrobiłeś tylko przykrość pracownikowi supermarketu (kasjerowi),
    > który nie jest za to odpowiedzialny. Nie wstyd ci?

    Nikomu nie powinno byc wstyd. Bo niestety taka jest praktyka polaczkowatych
    marketoidow, ze odcinaja sie od odpowiedzialnosci i jedyna osoba, z ktora
    masz kontakt jako klient, jest niekompetentny pracownik najnizszego
    szczebla. Z kierownikiem nie bedziesz mogl nawet sie przywitac. Dlatego
    stosowanie takich metod protestu, jak blokowanie kasy, czy pieprzniecie
    sloikami z dzemem o posadzke jest jedyna dostepna klientowi forma protestu
    przeciwko nieuczciwosci sprzedawcy, ktorym nie jest kasjer, tylko firma,
    wraz z kasjerami, jako pracownikami. Skoro kasjer zatrudnil sie w
    nieuczciwej firmie, to niech ma swiadomosc, ze na nim beda sie klienci
    wyzywac za nieuczciwosc pracodawcy. Jezeli mu to nie odpowiada - sa
    odpowiednie organa, ktore moze wykorzystac, aby nie doswiadczac
    nienormalnych warunkow pracy przez nieuczciwosc chlebodawcy. Dopoki tego
    polaczki nie zmienia... albo ze strony marketoidow, albo ze strony
    pracownikow - klient bedzie mogl protestowac tylko w jeden sposob. I nie ma
    prawa byc mu wstyd.

    Pozdrawiam,

    Tiger


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1