eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosklep - niezgodność ceny na półce i w kasieRe: sklep - niezgodność ceny na półce i w kasie
  • Data: 2005-10-09 17:03:22
    Temat: Re: sklep - niezgodność ceny na półce i w kasie
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > W sumie zrobiłeś tylko przykrość pracownikowi supermarketu (kasjerowi),
    > który nie jest za to odpowiedzialny. Nie wstyd ci?

    Nikomu nie powinno byc wstyd. Bo niestety taka jest praktyka polaczkowatych
    marketoidow, ze odcinaja sie od odpowiedzialnosci i jedyna osoba, z ktora
    masz kontakt jako klient, jest niekompetentny pracownik najnizszego
    szczebla. Z kierownikiem nie bedziesz mogl nawet sie przywitac. Dlatego
    stosowanie takich metod protestu, jak blokowanie kasy, czy pieprzniecie
    sloikami z dzemem o posadzke jest jedyna dostepna klientowi forma protestu
    przeciwko nieuczciwosci sprzedawcy, ktorym nie jest kasjer, tylko firma,
    wraz z kasjerami, jako pracownikami. Skoro kasjer zatrudnil sie w
    nieuczciwej firmie, to niech ma swiadomosc, ze na nim beda sie klienci
    wyzywac za nieuczciwosc pracodawcy. Jezeli mu to nie odpowiada - sa
    odpowiednie organa, ktore moze wykorzystac, aby nie doswiadczac
    nienormalnych warunkow pracy przez nieuczciwosc chlebodawcy. Dopoki tego
    polaczki nie zmienia... albo ze strony marketoidow, albo ze strony
    pracownikow - klient bedzie mogl protestowac tylko w jeden sposob. I nie ma
    prawa byc mu wstyd.

    Pozdrawiam,

    Tiger


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1