  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>
    Subject: Re: selekcje do klubów
    Date: 1 Apr 2008 20:23:27 +0200

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > A czy ja gdzieś napisałem inaczej?

    Tak:
    "to co oni robili to IMHO raczej zakłócanie spokoju"

    A byli oskarzeni nie o zaklocanie spokoju, tylko nieopuszczenie lokalu na
    zadanie osoby uprawnionej.

    > Prawo do lokalu, a bycie uprawnionym do nakazywania jego opuszczenia to
    > dwie zupełnie różne rzeczy.

    ROTFL:))) Smieszny jestes.
    "Przedmiotem ochrony przewidzianym w art. 193 k. k. jest prawo do
    prywatności, sfera wolności jednostki, jej dobra osobiste przejawiające
    się w możliwości decydowania o przebywaniu innych osób w miejscach
    wskazanych w art.193 k. k.
    Osobą uprawnioną do przebywania mieszkaniu, lokalu, pomieszczeniu albo w
    ogrodzonym terenie jest osoba mająca tytuł prawny (np. wynikający z
    własności, współwłasności, użytkowania, najmu, dzierżawy,
    użyczenia), a także osoba upoważniona przez tę osobę. Naruszenie
    miru domowego może nastąpić zarówno przez działanie - wdarcie się do
    miejsc określonych w art.193 k. k. jaki przez zaniechanie (gdy sprawca nie
    opuszcza tych miejsc pomimo wyraźnego żądania osoby uprawnionej."

    Idz synu i nie bredz wiecej:)))

    > Ale że aż do tego stopnia, że nie rozumiesz, dlaczego przepisy o
    > ochronie interesów konsumentów nie chronią osób, które jasno i wyraźnie
    > oznajmiają, że konsumentami nie są, to kolejne dno, które osiągnąłeś...

    Nie interesuja mnie Twoje wypociny
    Oni nie oznajmili, ze nie sa konsumentami.