  • Data: 2008-04-01 17:26:51
    Temat: Re: selekcje do klubów
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Kwi, 18:32, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > A czy ja gdzieś napisałem inaczej?

    > Prawo do lokalu, a bycie uprawnionym do nakazywania jego opuszczenia to
    > dwie zupełnie różne rzeczy.

    Zasadą jest, że mający prawo do lokalu (właściciel, najemca, jednostka
    organizacyjna sprawująca trwały zarząd etc.) ma prawo do zarządania od
    innych opuszczenia lokalu. To właśnie osoba, która ma zamiar nie
    usłuchac potrzebuje przepisy, który ją do teog uprawniał. A na co mogą
    się powołać ludzie stojący na chodniku, których nie wpuścićł
    selekcjoner? Na szczerą chęć zabawy w klubie?