  • Data: 2009-03-30 19:02:00
    Temat: Re: selekcja w klubach a jej legalność
    Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Mar, 18:29, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > A co masz wpisane w ewidencji działalności gospodarczej, hmm? "Klub"?
    >
    > I czy zarejestrowałeś bazę danych członków klubu w GIODO?

    Wpis w ewidencji działalności gospodarczej nie jest ofertą. Ofertą
    jest: (i) oświadczenie woli zawarcia umowy, które (ii) określa istotne
    postanowienia tej umowy. Jeśli znajdziesz wpis w ewidencji
    działalności gospodarczej następującej treści "Proponuję, żeby napił
    się Pan u mnie piwa za 6 zł", to to będzie właśnie oferta :)