  • Data: 2021-06-25 01:42:57
    Temat: Re: sedzia pokoju
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Maciejewski w news:1m789a3wuqpxa.d9p5p46a9pml$.dlg@40tude.net
    > Tu se poczytaj, nie będziesz musiał polegać na głupiej grupie:
    > https://www.prawo.pl/prawnicy-sady/sedziowie-pokoju-
    wg-prof-piotrowskiego-
    > raczej-sadom-nie-pomoga,507493.html

    doczytalem dotad:

    [....] Piotrowski:
    problem niedostatecznej sprawności naszych sądów tkwi gdzie indziej. To jest
    konsekwencja nieustannego reformowania wymiaru sprawiedliwości, powiązanego
    z brakiem spójnej koncepcji, jaki on powinien być. Także złego kształcenia
    sędziów.
    (!!!) Również niskiej kultury prawnej polskiego społeczeństwa, która
    skutkuje dużym zapotrzebowaniem na sądowe rozstrzygnięcia i nadmiernym
    obciążeniem sądów. [.....]

    - i odpuscilem. Piotrowski nie ma pojecia o czym mowi. Wyrzuca z siebie
    slogany (powtarzane od lat, nie przecze, ze wiele z nich to sluszne slogany)
    i bzdury. Tak to jest,jak kiepska i bez wyobrazni maszyna ma sama
    siebie naprawic.
    (Oczywiscie, ze instytucja sedziego pokoju to dobra instytucja. A nawet b.
    dobra. I stosunkowo latwo ja zalozyc. Tylko trzeba umiec to wykonac. A
    najpierw - chciec)