  • Data: 2016-07-07 08:18:01
    Temat: Re: "ściągnięcie" pracownika z urlopu
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-06 23:08, witek pisze:

    > Bo nie masz dzieci, które rano budzą ci się z gorączką.

    Pewnie nie rozumie, bo ma podobnie jak ja, rozsądnego pracodawce. Ja
    wiem, że bywa inaczej i po to są te 4 dni urlopu na żądanie, u nas coś
    takiego nie istnieje, jest zasada, że nie nadużywamy, ale nie ma limitu
    (każdy urlop jest wypisywany jako zwykły wypoczynkowy), nawet jak
    powinieneś być już w pracy, a dzwonisz, bo właśnie dzieciak Ci się
    rozchorował i musisz iść do lekarza. Więc to raczej jest problem dla
    osób z kiepskim pracodawcą.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl