  • Data: 2016-07-06 23:43:28
    Temat: Re: "ściągnięcie" pracownika z urlopu
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    c...@p...org
    *Wojciech Bancer* napisał(-a):

    > Ale pracodawca się musi zgodzić, to nie jest czynność jednostronna.

    Ale z czego ten mus zgody pracodwacy wywodzisz? Bo ja mus udzielenia
    (przez pracodawcę) urlopu na żądanie wywodzę z przytoczonego przeze mnie
    wcześniej artykułu KP. Na marginesie, taka zgoda pracodawcy kładłaby na
    łopatki ideę urlopu na żądanie. Zgoda jest potrzeba do "trybu
    zwykłego" - urlop planowany, dzień czy pół roku wcześniej - bez
    znaczenia.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675