    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Date: Fri, 24 Sep 2004 15:46:25 +0200
    <cip4vd$62n$2@news2.ipartners.pl> <ciq4db$pl6$1@news.onet.pl>
    <ciq68v$qpt$1@news2.ipartners.pl> <ciqa2f$i4e$1@news.onet.pl>
    <ciqacu$sur$1@news2.ipartners.pl> <cir4r4$i58$1@opal.futuro.pl>
    <cir67r$1asn$2@news2.ipartners.pl> <cir6nb$er$1@opal.futuro.pl>
    <ciral7$38h$1@inews.gazeta.pl> <8...@h...domek>
    <cirvdt$e60$1@inews.gazeta.pl> <cis5af$219g$1@news2.ipartners.pl>
    <cis6eg$i7s$1@inews.gazeta.pl> <cis6re$22ao$1@news2.ipartners.pl>
    <cis8g6$qrc$1@inews.gazeta.pl> <ciso1k$2c2d$1@news2.ipartners.pl>
    <ciu67i$dls$1@inews.gazeta.pl> <civ8v0$rr8$1@news2.ipartners.pl>
    <cj0oje$i0n$1@inews.gazeta.pl> <cj142j$1vjt$1@news2.ipartners.pl>

    > Poniżej napisałeś, że (hipotetycznie) widzisz jedynie zejście do
    > piwnicy. I nic więcej.

    Nieprawda Andrzej, zerknij do poprzednich postow w tym drzewie,
    Pada propozycja moejmu dziecku a pozniej widze jak "dyma" innego
    dzieciaka.

    > I kryminał.

    a zalozysz sie? Kazdy jeden psycholog by mnie z tego wyciagnal, w
    najgorszym wypadku dostalbym cos w zawieszeniu.

    > Człowiek myślący przede wszystkim nie brałby pod uwagę linczu.
    >
    > Poza tym człowiek myślący bierze pod uwagę, że niektórzy mogą mieć na
    > myśli dokładnie to, co mówią. A nie przenośnie czy inne aluzje.

    2 zalozenia, poraz ostatni powtarzam, i te drugie wszelkie watpliwosci
    rozwiewa.

    > Czy mógłbyś uprzejmie pisać po polsku? Bo w tej chwili piszesz tak
    > bełkotliwie, że nie da się tego zrozumieć... (zdjęcia z tego, co z tym
    > dzieckiem schodził, od razu pojawiają się na jakiejś stronie WWW???)
    >
    > [ciach]

    Poniedziałek, mój dzieciak mówi mi ze facet zaproponowal mu loda w
    piwnicy,
    wtorek widzę, że facet schodzi do piwnicy z innym dzieckiem. IDE ZA NIM,
    patrze zaczynaja się sexić. Od tego momentu wiem na 1000% że nie chodziło
    mu o loda w lodówki a o loda z gaci.

    Rozumiesz czy mam drukowanymi napisać?

    > Nie za bardzo. Spróbuj pisać spokojnie i spójnie.

    no postaralem sie, patrz wyzej.

    > Kara nie może poprzedzać przestępstwa.
    >
    > Pomijam niektóre idiotyczne amerykańskie filmy, w których jacyś prorocy
    > przewidują, kto kiedy jakie przestępstwo _by_ popełnił.

    przeczytaj początek tego drzewka a przekonasz sie ze ja pisalem o pobiciu
    po tym
    jak zaproponowal dzieciakowi i po tym jak zobaczylem ze sie z innym dyma.

    P.