  • Data: 2004-09-24 14:02:15
    Temat: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ty chcesz lać po mordzie niewinnego człowieka. Czym się różnisz ode
    mnie?

    *) cytuje co napisalem "Z pewnoscia lac trzeba kogos kto probuje (nie
    moze, a probuje) w ten
    sposob skrzywdzic "moje" dziecko." czyli wtedy jak mam pewnosc, CZYLI,
    proponuje mojemu dzieciakowi
    loda, a nastepnego dnia widze jak dyma innego chlopaka (widze to bo
    poszedlem sprawdzic)
    Uwazasz ze w tym przypadku jest to niewinny czlowiek?

    zalosny teraz jestes

    > Wskaż słabość mojej analogii.

    "To ja może wyjdę sobie i będę lał po ryju staruszki żądające ode mnie
    ustąpienia miejsca"

    skoro tp porównujesz do *)
    to nie jest z Toba dobrze

    > Dla ciebie. Masz dyplom psychiatry?

    rozumiem ze zaprzeczsz temu i twoierdzisz ze tak nie wyglada walka ze
    sklonnosciami?

    > Nie dmuchnie, bo a) mam chłopaka,

    pewnie 12 letniego, dlatego tak posrane porownanie dajesz

    > b) ma spore powodzenie i wiele razy
    >ignorował podrywające go panienki i kolesi.

    ech..

    P.