  • Data: 2004-09-24 16:40:49
    Temat: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Parafrazuję ciebie: "Z pewnością lać trzeba staruszki, które próbują
    > (nie mogą, a próbują) w ten sposób mnie skrzywdzić".

    a w jaki sposob one Cie krzywdza? Ja wiem ze lubisz gdy Ci sie wklada, ale
    nie mozna zakladac ze malemu dziecku by to sie tez podobalo.

    > Pewność masz, jak sąd ustali winę. Do tego momentu człowiek jest
    niewinny.

    proponuje mojemu, widze zaraz jak z innym robi, ale to sad ustali czy to
    prawda
    choc jak to widzialem, gratuluje, EOT.
    Sad by wypuscil, bo dzieciak ktory robil to za pieniadze by nic nie
    powiedzial.

    > W tym przypadku powinieneś zamknąć go w piwnicy, zadzwonić pod 997,
    > poczekać aż przyjadą, powiedzieć jak było i oddać go im.

    i przez lata mialo by mnie skrecac, ze nie tknalem typa ktory chcial
    sie seksisc z moim dzieciakiem? O nie, z pewnoscia nie.

    > Niestety, ale muszę cię rozczarować :)

    13? :-)